Bag kulisserne: Mød et bureau, der sætter dagsordner
Kom med på virksomhedsbesøg hos MUST og bliv klogere på et bureau, der krydser grænserne mellem reklame og journalistik. Arrangementet er målrettet dig, der er studerende eller nyuddannet og ledig. Book din plads nu.
Hvornår
28. august 2018 13:00-13:45
Hvor
Læderstræde 34, 3. sal, 1201 København K Vis på kort
Pris
Gratis
Type
Virksomhedsbesøg
AJKS, Kommunikation og Sprog samt Dansk Journalistforbund inviterer dig med på virksomhedsbesøg hos MUST:
En krydsning mellem en redaktion og et reklamebureau.
Indhold der spænder fra tv, video, native ads, events, podcasts, bøger, strandbarer til bibelskoler (og meget mere).
Kedsomhedsknappen på Nationalmuseet, et børnefamilieunivers komplet med dokumentarfilm for Gjensidige Forsikring, The Beef – en native ads kampagne for DFDS, der kulminererede i kåring af Årets Bøf ombord på færgen med et panel af chefkokke.
Det er blot nogle af de kampagner, MUST har leveret gennem de sidste par år. Her finder du profiler som blandt andet Michael Jeppesen og tidl. politisk rådgiver, Rasmus Jønsson – og så har bureauet endda deres egen filosof ansat.
Men hvordan er det at arbejde på et bureau?
- Hvilke kompetencer er vigtige, når du arbejder på et bureau?
- Hvordan foregår samarbejdet mellem MUST’s mange forskellige faglige profiler – som fx kommunikatører, rådgivere, VJs, journalister, TV-tilrettelæggere og grafiske designere?
- Hvad sker der, når den journalistiske værktøjskasse bruges i den kommercielle verden?
- Og hvad laver en filosof på et bureau?
Det er blot nogle af de spørgsmål du kan få svar på, når vi besøger MUST den 28. august kl. 13-13:45.
Hvem kan deltage på virksomhedsbesøg hos MUST?
Arrangementet er målrettet dig, der er studerende eller nyuddannet og ledig og som er nysgerrig på, hvordan redaktionen på et af Danmarks mest nyskabende bureauer arbejder med kampagner, native advertising og content.
AJKS, Kommunikation og Sprog samt Dansk Journalistforbund arrangerer virksomhedsbesøget.
Tilmeld dig nu
Der er tilmelding efter først-til mølleprincippet og plads til max. 30 personer.