Yousee-kunder har svært ved at komme på selvbetjeningen
Har du yousee som internetleverandør, så har du sandsynligvis svært ved at logge på Selvbetjeningen i øjeblikket. Her er råd til, hvad du kan gøre.
En del Yousee-kunder har fået en ny sikkerhedspakke, som gør det svært at logge på selvbetjeningen. Vi har informeret Yousee, som arbejder på at løse problemet.
Der er heldigvis flere ting, du selv kan gøre for at komme tilbage på selvbetjeningen og få adgang til post, dagpengekort mm.
Det kan du selv gøre:
- Hvis du oplever problemer med at logge på selvbetjeningen - eller ofte får timeout, når du er logget på, kan du prøve at genstarte dit Yousee-modem. Det virker for størstedelen af dem, der har prøvet det.
- Hvis det ikke hjælper, kan du kontakte Yousee. De medlemmer, som har gjort det, har fået løst deres problem. En del af løsningen har været at genstarte deres modem. Vi ved ikke, om Yousee har gjort andet end at bede om det for at afhjælpe problemet – derfor anbefaler vi at genstarte modemet, før man kontakter Yousee.
- Ofte kan problemet også løses ved at logge ind fra en anden computer, iPad eller mobiltelefon, som ikke er tilknyttet Yousee.
Kommentarer