Gå til hovedindhold
Bliv medlem Menu

En ambition om at skabe karrierefremmende gå-hjem-møder fører os til det digitale bureau Ambition

Kom på virksomhedsbesøg hos Ambition, og få indblik i ”Online marketing og måling anno 2019-2020”. Her vil specialister komme omkring både teknik og strategi, så du går inspireret derfra.

AJKS event:Virksomhedsbesøg hos det digitale bureau Ambition

Tag med AJKS på virksomhedsbesøg hos Ambition den 30. oktober.

Evalueringen af vores virksomhedsbesøg har vist, at 90% i høj grad havde fået ny viden og fagligt udbytte af at deltage.  Og 94% svarede, at de ville deltage i lignende arrangementer igen.

 

Karrierefremmede events

De seneste år har vi inviteret os selv og medlemmerne ind i relevante virksomheders dagligdag og maskinrum for at få indsigt i faglighed, kultur, opgaveløsning og behov.

Baggrunden for vores første ”virksomhedsbesøg” var et ønske om at skabe et karrierefremmende initiativ, der kunne bidrage med ny viden og netværk til både ledige medlemmer og medlemmer i job. Det er det stadig.

AJKS har holdt gå-hjem-møder hos forskellige spændende virksomheder. Bla. Webjuice, Publico (sammen med DJ og KS), MUST og IIH Nordic. Vi har også inviteret virksomheder på besøg hos os, og har bl.a. haft glæde af viden og inputs fra Kadaver, Aller CP, TV2, DR, forlaget Alinea og mange flere.  

Denne gang skal vi ud hos det digitale bureau Ambition, hvor Jacob Kildebogaard er Mediedirektør og Partner. Mange af vores medlemmer arbejder enten som content-leverandører eller med ansvar for kommunikation og markedsføring. Derfor er Ambition, og den viden de ligger inde med super relevant.

 

Online marketing og måling anno 2019-2020

Ambition er et resultatfokuseret digitalt bureau, der hjælper med at skabe leads, kunder og salg på baggrund af intelligente dataindsigter. De bruger avancerede målgruppeanalyser i udarbejdelsen af kreative koncepter og i deres digitale medieeksekvering,. Deres talrige priser og nomineringer viser de solide resultater for kunderne.

Det er efterhånden mange år siden, vi arrangerede vores første event på udebane. Dengang besøgte vi det digitale bureau Webjuice. Hvor 80 tilmeldte medlemmer kunne høre blandt andre førnævnte Jacob Kildebogaard, der delte gode råd om SEO, Google analytics, Adwords mm.

Relevansen er der stadig, og det er derfor glædeligt, at Jacob endnu engang vil lægge hus til og dele ud af sin viden.

 

Dem kan du møde:

Jacob Kildebogaard:
Mediedirektør og Partner i Ambition. Jacobs spidskompetence indenfor brug af data og analyse gennemsyrer arbejdstilgangen, når der skal planlægges og evalueres kampagner. Jacob har stor indsigt i bredden, men også i dybden på Analytics, Google Ads, SEO og Facebook annoncering. Jacob er desuden en anerkendt oplægsholder og forfatter til 3 bøger.

Maria Ejstrup:
Maria er SEO-konsulent i Ambition. Marias uddannelse i kommunikation og erfaring som SEO-konsulent gør, at hun forstår at forene tekster og SEO på en måde, så det når målgruppen i øjenhøjde og samtidig skaber leads og salg.

Hvad får du ud af at deltage?

Du klogere på ”Online marketing og måling anno 2019-2020”, og de spændende oplægsholdere kommer ind på temaer som:

  • Målgruppefokus - snarere end kanalfokus
  • Facebook:  hvad er mulig ift. annoncering, flows og kunderejser?
  • Google ads - herunder search, display og YouTube
  • SEO: tænk brugerrejsen ind i søgetermerne - så det fx ikke kun er ”psykolog” men også ”stresssymptomer”, der arbejdes med.
  • Google Analytics – mål dit arbejde.

 

Hvor og hvornår:

Virksomhedsbesøget er et gå-hjem-møde, som vi holder hos Ambition den 30. oktober fra kl. 16-18. Ambition har til huse  på Lygten 39 i København

Læs mere og tilmeld dig her

Kommentarer

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.